Ведмедь> Пользуясь тем, что имеется ценный источник(и), хочу задать несколько вопросов:
Не знаю как тебе будет легче читать - по-болгарски или по-английски... С русскоязычными источниками сам разберись.
Ведмедь> 1. Что было? Досоветский период тоже интересует.
Если коротко, кустарщина.
Ведмедь> У меня в памяти крутится "Булгаррено",
Да, собирали моделей 8 и 11, а также спортивный "Булгаралпин"
„Булгаррено“ е марка автомобили на френския автомобилен производител „Рено“, сглобявани в Пловдив.
В средата на 1960-те години по инициатива на ДСП “Булет” е създадено сдружение с ДСО “Металхим”, чиято цел е усвояване производството на леки автомобили.
По това време приоритет в дейността на ДСП “Булет” е търговията със стоки от всички сфери на леката и тежката промишленост. Идеята е със свободни средства, осигурени от валутния резерв на двете предприятия да започне вноса на готови автомобилни комплекти, а техният монтаж в България да бъде обезпечен от резервните мощности на отбранителната промишленост в лицето на Държавно стопанско обединение "Металхим", което по това време включва всички военни заводи в България.
// Дальше — bg.wikipedia.org
Bulgarrenault (or Bulgar Renault) was an automobile produced in the city of Plovdiv, Bulgaria, and the result of a collaboration between Metalhim (a Bulgarian defense firm) and Bulet (a Bulgarian export trade organization). Production lasted for five years (1966-1970), during which the factory in Plovdiv produced two Renault models: the Renault 8 and the Renault 10.
In the middle of the 1960s, following the initiative of ETO (export trade organization) Bulet, a joint-venture was formed between Bulet and SPC (state production cooperative) Metalhim, with the purpose of building passenger cars.
// Дальше — en.wikipedia.org
Булгаралпин е марка автомобили на френския автомобилен производител Алпин, сглобявани в Пловдив.
В края на 1966 г. основателят на френската фирма Алпин Жан Ределе пристига в София по покана на ДСП "Булет", което наред с Булгаррено има намерение на усвои и монтажа на Алпин в България. У нас Ределе се запознава с нашия изтъкнат автомобилен пилот Илия Чубриков, който има възможност да изпробва атрактивния Алпин A110 по една от готовите отсечки на все още строящото се Околовръстно шосе. Ределе предлага изгодна оферта за взаимно сътрудничество и още в началото на 1967 г.
// Дальше — bg.wikipedia.org
Ведмедь> "Рила"
Это ГАЗ-53А? Смотри ссылку про "Мадара"
Были "Пирин" (горы с этими названиями все равно рядом стоят
)
Пирин-FIAT е марка автомобили, произвеждани в България от завод „Балкан“ в Ловеч.
На 26 септември 1966 г. е проведена среща между ръководителите на ДСО "Балканкар" и представители на FIAT.
В проектодоговора е заложено ДСО „Балканкар“ да се разплаща с FIAT чрез компенсация със стоки от листата на износните централи на България. На 17 и 18 ноември при търговския директор на ДСО „Балканкар“ е съставен текстът на договора заедно с италианците, но се появяват известни усложнения поради високите изисквания, предявени от българска страна.
// Дальше — bg.wikipedia.org
Ведмедь>"Лиаз-Мадара"
The requested URL /makes.php was not found on this server.
Additionally, a 404 Not Found error was encountered while trying to use an ErrorDocument to handle the request.
// www.carhistorybg.com
Ведмедь> и автобусы "Чавдар".
The requested URL /makes.php was not found on this server.
Additionally, a 404 Not Found error was encountered while trying to use an ErrorDocument to handle the request.
// www.carhistorybg.com
Ведмедь> Хотелось бы подробностей и фоток.
Еще забыл про "Москвич", а про Ровер возможно и не знал...
The requested URL /makes.php was not found on this server.
Additionally, a 404 Not Found error was encountered while trying to use an ErrorDocument to handle the request.
// www.carhistorybg.com
Москвич „Алеко“ с (експортно наименование — ALEKO, от Автозавод Ленинского Комсомола) — това са съветски и руски леки автомобили от трета група на малкия клас (сегмент D) с купе тип «хетчбек», произвеждани в периода 1986-1998г. в Автомобильном заводе имени Ленинского Комсомола (АЗЛК). Моделът е сглобяван и в българския завод „Балкан“ в град Ловеч.
Дори и след прекратяване на дейността в завода АЗЛК, производството на «Москвич 2141(-02)» (и пикапа базиран на него) продължава в дъщерни предприятия до 2002 година, когато се изчерпват машинокомплектите.
// Дальше — bg.wikipedia.org
Я начал выкладывать отдельные линки из сайта
即日融資/お金がない※借り入れ審査, так как сначала они хреново открывались у меня, но теперь работают. Можешь порыться сам, а фотографии обычно под текстом:
The requested URL /makes.php was not found on this server.
Additionally, a 404 Not Found error was encountered while trying to use an ErrorDocument to handle the request.
// www.carhistorybg.com
The requested URL /makes.php was not found on this server.
Additionally, a 404 Not Found error was encountered while trying to use an ErrorDocument to handle the request.
// www.carhistorybg.com
Ведмедь> 2. Что осталось?
Ничего.
Это бьет по моей национальной гордости, но "защита отечественного производителя" не бьет по кошельку...
Ведмедь> 3. Перспективы.
Запчасти делаем, но сборка автомобилей врядли скоро наладится.
In theory, there is no difference between theory and practice. But, in practice, there is. (c) Jan L. A. van de Snepscheut